Annons

Medlemskap via paypal fungerar inte

Produkter
(logga in för att koppla)

Hankki

Aktiv medlem
Jag tänkte förnya mitt medlemskap men det fungerar inte via paypal. Jag bor i Finland så det är enda alternativet. Har aldrig krånglat tidigare år och nu har jag testat 3 gånger över en tvåveckors period. Med firefox stannar det på en vit sida när det ska hoppa tillbaka från paypal och med chrome blir det som bilden.
Har ännu till till den 16:de.
 

Bilagor

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag tänkte förnya mitt medlemskap men det fungerar inte via paypal. Jag bor i Finland så det är enda alternativet. Har aldrig krånglat tidigare år och nu har jag testat 3 gånger över en tvåveckors period. Med firefox stannar det på en vit sida när det ska hoppa tillbaka från paypal och med chrome blir det som bilden.
Har ännu till till den 16:de.
Ok! Vi får kika på det snarast! Återkommer!
 

IngerAnne

Medlem
beskjed til redaksjonen//svar

Ok! Vi får kika på det snarast! Återkommer!
Hei.

Jeg bor i Norge og har eksakt det samme problemet.
Aldri hatt problemer med dette de tidligere år. Har vært medlem siden 2004.

Nå har jeg forsøkt å betale flere ganger via Paypal siden 5.august, et par uker, og opplever det samme som Hankki her.

Medlemskapet mitt går ut nå 18.august.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Det är något som är fel som sagt men vi är fortfarande inte tillbaka från semester. Men jag har förlängt era medlemskap så att vi skall hinna fixa innan de går ut.
 

Hankki

Aktiv medlem
Hei.

Jeg bor i Norge og har eksakt det samme problemet.
Aldri hatt problemer med dette de tidligere år. Har vært medlem siden 2004.

Nå har jeg forsøkt å betale flere ganger via Paypal siden 5.august, et par uker, og opplever det samme som Hankki her.

Medlemskapet mitt går ut nå 18.august.
Jag betalade med kreditkort och det fungerade. Sidan är skriven lite som att paypal är enda möjligheten utomlands men det går bra med kort. Då behöver du inte heller uppge födelsetid, som ju inte går för icke svenskar.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Jag betalade med kreditkort och det fungerade. Sidan är skriven lite som att paypal är enda möjligheten utomlands men det går bra med kort. Då behöver du inte heller uppge födelsetid, som ju inte går för icke svenskar.
Bra! Det skall vi förtydliga! I början fanns nämligen inte kort som alternativ så det är en gammal text som vi missat att förtydliga!
 

IngerAnne

Medlem
svar

Jag betalade med kreditkort och det fungerade. Sidan är skriven lite som att paypal är enda möjligheten utomlands men det går bra med kort. Då behöver du inte heller uppge födelsetid, som ju inte går för icke svenskar.
Det er bra!

Jeg anvender inte kreditkort, men VISA debetkort, som burde funka utan bruk av PayPal, som på alle andre utenlandske sider.
Det jeg undrar på hur kom du deg vidare på den siden hvor man skal fylle ut postnummer, det er jo der alt stopper, om man inte kommer frå Sverige.
Jeg skulle gjerne betalt, uten å anvenda PayPal.
 
Nå skriver vi 2018, fremdeles er det vanskelig (eller umulig) å få lov å betale fra utlandet med PayPal. Har prøvd 2 ganger i kveld - hjulet står å spinner hvertfall en halvtime før jeg avbryter. Hvis Fotosidan ønsker kunder fra andre land enn Sverige, må dette ordnes!
 

Hankki

Aktiv medlem
Nå skriver vi 2018, fremdeles er det vanskelig (eller umulig) å få lov å betale fra utlandet med PayPal. Har prøvd 2 ganger i kveld - hjulet står å spinner hvertfall en halvtime før jeg avbryter. Hvis Fotosidan ønsker kunder fra andre land enn Sverige, må dette ordnes!
Jag får felmeddelande "Något gick fel vid kommunikationen med PayPal - försök igen" så det är väl lika bra att köra som gratismedlem.
 

Hankki

Aktiv medlem
Med firefox kom jag förbi namn/adressrutan, chrome klagade att adressen inte finns, kunde välja kort men sen tog det stopp eftersom köp-rutan inte blev aktiv.
 

clindh

Kodsnickare
Forumpersonal
Vi är medvetna om problemet, som beror på en grundläggande sak i operativsystemet på våra servrar - inte så enkelt fixat. Men imorgon kommer vi göra en större systemändring och uppdatering så när väl det är på plats skall det fungera bättre
 
ANNONS