Annons

Bröllopsfotograf på västkusten sökes (19/8-17)

Produkter
(logga in för att koppla)

Arytmica

Aktiv medlem
Hej!
Vill börja med att be någon moderator att flytta denna tråd om jag skulle råkat posta den på fel ställe.

Jag och min tjej ska gifta oss i Augusti (19/8) och är på jakt efter en bröllopsfotograf. Bröllopet kommer äga rumt på västkusten nära Marstrand.

Både jag och min partner är överens om att vi vill ha lite annorlunda bröllopsbilder som sticker ut från mängden med annorlunda vinklar. Vi ser gärna att naturen runt omkring involveras i fotot på ett så bra sätt som möjligt. Vi har inget behov av en bröllopsfotograf som närvarar under hela dagen utan endast för en fotosession med oss efter vigsel.

Känner du dig träffad eller känner någon som har en lite annorlunda touch på bröllopsfoton på västkusten, länka gärna till en portfolio så vi kan ta en titt!

Vi ser verkligen fram emot att titta igenom lite bilder och hoppas kunna hitta någon som kan och vill fota oss! :)

Mvh Jimmy & Julia
 

Niklas H.

Aktiv medlem
http://www.nikhe.se/index.htm
Kika i albumet med bröllop/dop

Skulle nog kunna fota i ännu underligare vinklar om det skulle behövas....men än så länge har 65-270 grader räckt om man inte räknar "hole shot" från fotknölarna...
Äh, skojar bara, kika på min sida, där finns diverse foto med tråkiga/roliga vinklar, men i slutänden är det brudparet som bestämmer hur vi fotar!

Är det Ok med reklam här nu för tiden?
 
ANNONS