Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Senast inloggad

Produkter
(logga in för att koppla)

nonno

Aktiv medlem
Är det något fel på uppgiften om senast inloggning på FS?
På min och andras profilsidor är dateringen felaktig eller är det något som blir så pga fel på mina egna inställningar eller min webbläsare? I forumdelen går det att se korrekt dag och tid när senaste inlägget gjordes.
/Nonno
 

nonno

Aktiv medlem
Är det något fel på uppgiften om senast inloggning på FS?
På min och andras profilsidor är dateringen felaktig eller är det något som blir så pga fel på mina egna inställningar eller min webbläsare? I forumdelen går det att se korrekt dag och tid när senaste inlägget gjordes.
/Nonno
Någon som har svar?
 

nonno

Aktiv medlem
Tidsangivelse fungerar ej

Nu var det ett tag sedan jag ställde frågan för första gången, men jag undrar fortfarande varför dateringen på min och andras profilsidor är felaktig?????
 

HÅHÅ

Aktiv medlem
Senast inloggad: 2018-02-10 12:41

Läser på Fotosidan så gott som dagligen, har loggat ut och sedan loggat in ett flertal gånger både via läsplatta telefon och PC, men ändå 10/2!!!
håhå
 

anwo

Aktiv medlem
Är det något fel på uppgiften om senast inloggning på FS?
På min och andras profilsidor är dateringen felaktig eller är det något som blir så pga fel på mina egna inställningar eller min webbläsare? I forumdelen går det att se korrekt dag och tid när senaste inlägget gjordes.
/Nonno
Samma "problem här". Känns som FS släppt igenom en bugg
 

nonno

Aktiv medlem
Märkligt

Märkligt att inte få någon som helst respons sedan 10/5 från de som driver sajten...
 

Tomasz

Aktiv medlem
Jag är nu inloggad och om jag använder infon i min profil som kalender så är det den nionde februari just nu :)
Dessutom verkar ha jag fått kommentarer på en del bilder i år, kommentarer som jag läste redan förra året.

FS har knas på tiden. Och eftersom det inte kommer någon respons i den här tråden så kanske det beror på samma problem? De har fixat det för fem år sedan men vi ser det inte ännu. Eller de ser det först om fem år och vi såg det redan för sju år sedan men har inte loggat in ännu. Här finns det utrymme för många teorier :)
 

nonno

Aktiv medlem
Jag är nu inloggad och om jag använder infon i min profil som kalender så är det den nionde februari just nu :)
Dessutom verkar ha jag fått kommentarer på en del bilder i år, kommentarer som jag läste redan förra året.

FS har knas på tiden. Och eftersom det inte kommer någon respons i den här tråden så kanske det beror på samma problem? De har fixat det för fem år sedan men vi ser det inte ännu. Eller de ser det först om fem år och vi såg det redan för sju år sedan men har inte loggat in ännu. Här finns det utrymme för många teorier :)
Oj, jag har inte varit inloggad på så lång tid att det inte längre finns något inloggningsdatum.
Finns inte det jag faktiskt gör? För i så fall öppnar det sig en massa spännande alternativ. ;-)
 
ANNONS