Annons

Inskickade bilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Lintott

Aktiv medlem
Hej gott folk!
Är det bara något jag inte hittar eller kanske det inte finns?
Jag efterlyser då en ruta där jag kan klicka och se vilka bilder jag skickat in på tävlingar.
Det borde väl kunna gå se, alltså bara en egen ruta som inga andra kan se för jag hittar inte och vill ha ordning på min sida här.
Mvh Eva
 

Lintott

Aktiv medlem
Fortfarande så får man inga svar här, vad är det som händer????
Och vad innebär detta på sidan där man ska lägga in bilder Bildkritik Mjukstart: Denna pool är låst, inga nya bilder läggs in????
Mvh
 

Lintott

Aktiv medlem
Jahapp, ska man då för över alla sina mjukstartsbilder till denna nya pool? Jag gjorde så med en, det gick ju vägen men sen var det stopp, jag måste skriva en kommentar till en annans bild innan jag får med en bild till? Ok gjorde så detta och uppdaterade sidan och tjohej vad bra det gick då. Det gick inte alls, fortfarande en röd varningsruta!? Vad är det frågan om?
Mvh
 

Lintott

Aktiv medlem
Men ursäkta mig igen, jag förstår inte, jag kan alltså inte lägga in fler bilder för jag måste skriva en kommentar själv till någon av bilderna som ligger i den här kritikpoolen!? Men det finns inte tillräckligt många bilder där som jag vill skriva någon kommentar till!? Hur ska man då kunna lägga in bilder om man inte kan skriva en kommentar????
Nä nu blev jag fan sur, vad är det så här för? Vem har bestämt att göra om så här?
Så dumt!
Mvh
 

Lintott

Aktiv medlem
HAllåååååå!?
Om ni nu gjort om detta med bildkritikpooler, kan ni inte då flytta alla som låg i mjukstart eller den förra kritikpoolen till denna nya kritikpoolen? Eller menar ni att alla människor själv ska flytta sina bilder? Men det går ju inte då man måste kommentera en bild först!??? Herregud, varför gör ni så här????
Mvh
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Hej gott folk!
Är det bara något jag inte hittar eller kanske det inte finns?
Jag efterlyser då en ruta där jag kan klicka och se vilka bilder jag skickat in på tävlingar.
Det borde väl kunna gå se, alltså bara en egen ruta som inga andra kan se för jag hittar inte och vill ha ordning på min sida här.
Mvh Eva
Vi har tyvärr ingen sådan sida. Det är efterfrågat då och då och ingen dum sak men det har inte blivit av. Får försöka bygga en sådan men kan inte lova när.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
HAllåååååå!?
Om ni nu gjort om detta med bildkritikpooler, kan ni inte då flytta alla som låg i mjukstart eller den förra kritikpoolen till denna nya kritikpoolen? Eller menar ni att alla människor själv ska flytta sina bilder? Men det går ju inte då man måste kommentera en bild först!??? Herregud, varför gör ni så här????
Mvh
Du behöver inte flytta någonting. Se det som att de gamla poolerna finns kvar med sina bilder och sina kommenterar. De går fortfarande att kommentera bilderna där och de syns från din sida men i fortsättningen så är det Bildkritik 2.0 som gäller för alla.
 

Lintott

Aktiv medlem
Du behöver inte flytta någonting. Se det som att de gamla poolerna finns kvar med sina bilder och sina kommenterar. De går fortfarande att kommentera bilderna där och de syns från din sida men i fortsättningen så är det Bildkritik 2.0 som gäller för alla.
Ja men det går ju inte att lägga in egna nya bilder förrän man kommenterat en bild som ligger i det nya!???
 

Lintott

Aktiv medlem
Och jag fattar inte varför de ligger kvar om ni inte flyttar över allt innehåll till den nya poolen? Varför ska de ligga kvar när man ändå inte kan lägga in egna bilder i dem?
Ni har krånglat till allt här nu......suck
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Och jag fattar inte varför de ligger kvar om ni inte flyttar över allt innehåll till den nya poolen? Varför ska de ligga kvar när man ändå inte kan lägga in egna bilder i dem?
Ni har krånglat till allt här nu......suck
Därför att den nya poolen har betygsdimensioner som inte finns på gamla bilder.
 

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Ja men det går ju inte att lägga in egna nya bilder förrän man kommenterat en bild som ligger i det nya!???
Förstår inte. Om jag fattar dig rätt så kommer du kunna lägga in en bild om du först kommenterar en bild i nya poolen. Det är väl inga problem isåfall?
 

Lintott

Aktiv medlem
Förstår inte. Om jag fattar dig rätt så kommer du kunna lägga in en bild om du först kommenterar en bild i nya poolen. Det är väl inga problem isåfall?
JO det är just det är! Stora problem för där finns inte så många bilder som jag mer vill kommentera, är ju bara några trots att jag hittade knappen "alla". Så tala om för mig hur jag nu ska kunna lägga in egna bilder i detta?
 

Lintott

Aktiv medlem
Sen har ni krånglat till det ännu mer att man måste sätta in siffror på Komposition, Kreativitet, Teknisk kvalitet, Innehåll , hur ska man kunna göra det, jag vet inte vad jag ska skriva i dem? Kunde det inte ha räckt med bara ett betyg?
Och jag har visst kommenterat någon eller några, minns inte för en sådan funktion har ni ju ff. inte så man ser om man kommeterat ett foto som jag frågat efter för länge länge sedan!
 
ANNONS